EmpayarKuKuBesi
Penjajah Fotografik Radikal
By: maharaja kukubesi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  14  15  16  17  18  19  20  [21]  22  23  24  25  26  27  28  >  >>]    [Archive]
Friday, 20-Apr-2007 10:32 Email | Share | | Bookmark
malas untuk k a l i k e d u a

 


sebab malas buat kerja pejabat, aku buat gamba ni, bila dah buat terasa banyak benda plak nak di "tacap" sana sini, mula nak detail sana sini Arrgghhh!!! MALAS jugak jadinya......

bersambung...


Friday, 13-Apr-2007 06:46 Email | Share | | Bookmark
sesak nafas





Wednesday, 11-Apr-2007 04:33 Email | Share | | Bookmark
KUKUBESI dan bengkel pengubahsuaian

 
 
 




Monday, 9-Apr-2007 03:44 Email | Share | | Bookmark
pewaris tahta e m p a y a r

 
 



Thursday, 5-Apr-2007 07:06 Email | Share | | Bookmark
C A K A P TAK GUNA T E M B A K TAK KENA


cerita tak guna tembak tak kena, oleh itu daripada aku duk tengok orang punya je lawa baik aku cuba buat sendiri!! nak kata puas hati 100% tu idok la sangat tapi bolehla untuk memuaskan sedikit hati yang gundah gulana ini asyik buat tak menjadi2. selagi tak cuba kita tak tahu selagi bercakap je bole buat tapi t a k b u a t l a g i l a h t a k b e r g u n a kan jadi aku malas jadi manusia yang hanya tahu b e r k a t a 2 tanpa mencuba dan menunggu ( ibarat petani menunggu subsidi kerajaan)....adalah lebih afdal aku mencuba, tak rugi tak salah pun ahaks!!

godek punya godek mula2 rajin lepas tu dah mula malas, berhenti bernafas sambung keesokkannya, godek mana yang mampu godek mana yang rasa sesuai, berhenti pabila dah rasa CUKUP UNTUK DISINI. lagi di godek silap haribulan jadi beruk terus nanti, baik toksah jahanamkan muka orang oleh itu berhenti terus. maka inilah hasilnya.gamba ni dah lama dah setahun dah pun, cuma belek2 semula haddis ni maka teringin la nak buat sedikit ujikaji kan.

studio : ruang tamu rumah enche lipan
hari : ahad tahun lepas 2006
gadis-gadis : dilla | farah | amy | jay dan lupa namanya

fototulen : enche lipan
fotografik : kukubesi
fotokritik : anda semua yang berkelayakan


[<<  <  14  15  16  17  18  19  20  [21]  22  23  24  25  26  27  28  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net